نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مسی به سران بارسا پیشنهاد کرده است دیبالا را به خدمت بگیرند

مسی به سران بارسا پیشنهاد کرده است دیبالا را به خدمت بگیرند

بر اساس گزارش ها، لیونل مسی ستاره ی باشگاه بارسلونا به سران این تیم پیشنهاد کرده است تا پائولو دیبالا ستاره ی جوان یوونتوس را به خدمت گیرند. مهاجم آماده این روزهای یوونتوس به باشگاه پاری سن ژرمن نیز لینک شده است.

دیبالا در برد 1-0 بیانکونری در مقابل روسونری گل تعیین کننده ای به قمر رساند و آمارها نشان می دهد که او تاکنون تأثیر زیادی در عملکرد تیم داشته است.

روزنامه ی ورزشی گازتا دلو اسپرت می گوید این مهاجم جوان از زمان پیوستنش به یوونتوس 4 کیلوگرم افزایش وزن پیدا کرده و به 73 کیلوگرم رسیده است و لاریپابلیکا در گزارش خود نوشته است او به طور میانگین در هر بازی 12 کیلومتر دویده و در 13 بازی خود 6 گل به ثمر رساند است که از این لحاظ رکورد بهتری نسبت به کارلوس توز دارد.

توتواسپرت معتقد است مسی به سران بارسا توصیه کرده است که این مهاجم 22 ساله را که در تابستان امسال به بانوی پیر ملحق شده است را به خدمت گیرند.

ارزش تقریبی دیبالا از زمان پیوستنش به یوونتوس از 40 میلیون یورو به 60 میلیون یورو رسیده است و گزارش شده است پاری سن ژرمن نیز مشتری این ستاره ی جوان است. با این حال باشگاه یوونتوس این بازیکن را غیرقابل فروش اعلام کرده است.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: